Top latest Five بیماری زونا مرگ Urban news

Wiki Article

● زونا توسط ویروس واریسلا زوستر ایجاد می‌شود که باعث آبله مرغان نیز می‌شود.

با سلام و خسته نباشید مادر من نزدیک به ۵ ماه هست ک از بیماری زوناش میگذره با اینکه بعد از حدود ۲ هفته از شروع زونا اون قرمزی ها و لکه ها خوب شد اما درد شدیدی همچنان همون نواحی که زونا واقع شده بود احساس میکنن و عصبشون درگیر شده هر جا می‌بریم هم خوب نمیشه لطفا ازتون خواهش میکنم جواب بدین تشکر از شما

قرص روکین

به زبان ساده می‌توان گفت هنگامی که خطر رفع شد، وضعیت هشدار بدن هم به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود و بدن به حالت معمول و متعادل باز می‌گردد. اما در مورد انسان این وضعیت همچنان به حالت روشن باقی می‌ماند، زیرا در عمل، فشار روحی ناشی از آن خطر به این زودی از بین نمی‌رود. پیامد نامطلوبي که تداوم این فشار روحی براي ما خواهد داشت، آن است که سیستم ایمنی بدن در وضعیت روشن و فعال باقي مي‌ماند و در نتیجه ما دچار عوارض و بیماری‌هایی می‌شویم که بر سیستم ایمنی و قلبی عروقی بدن تأثیر منفی به جا می‌گذارد. تأثیر استرس در ابتلاء به بیماری زونا هم دقیقاً به همین صورت است. حتی ممکن است این تأثیرات منفی منجر به عوارض دیگری مانند سکته مغزی، بیماری‌های قلبی و سایر ناراحتی‌های مزمن هم بشود.

بعد از گذشت چند سال، این ویروس مجدداً فعال بیماری زونا و راه درمان آن می‌شود و در امتداد عصب‌های حسی به سمت پوست مهاجرت می‌کند و در آنجا بیماری زونا را به وجود می‌آورد.

اطلاعاتی جامع درباره بیماری میلوفیبروز/ پاسخ به سوالات متداول

مرکز آمار ایران: سال تحصیلی گذشته ۹۳۰ هزار دانش‌آموز ترک تحصیل کردند

تلاش ناکام «شیر بی‌دم و سر و اشکم» برای حل بحران غزه؛ شورای امنیت دوباره به سد «حق وتو» خورد

۲۸ سالمه/قبلا هم تجربه زونا داشتم ناحیه شکم سمت چپ/تقریبا یه هفته پیش همراه بیمار آبله هم بودم/الان دو سه روزی میشه که در ناحیه گردن سمت چپ علائم قرمزی،سوزش کم،درد گردن و تاول کم هم دیده میشه/آیا زونا هست؟/لازمه حتما به پزشک مراجعه بشه؟/ دارویی یا راه حل خاصی داره؟/تشکر از زحماتتون

دانش‌آموز محجبه در فرانسه به خاطر تهمت دروغ به مدیر مدرسه تحت پیگرد قرار می‌گیرد

ایجاد تاول‌های عمیق که بافت پوست را تخریب می‌کند و بهبودی جای زخم حاصل از آن تا چند هفته طول می‌کشد.

مطابق توصیه پزشکان، افرادی که بیشتر از۵۰ سال سن دارند، برای پیشگیری از بروز این عفونت ویروسی، بهتر است واکسن زونا را دریافت کنند.

در نظر داشته باشید که آرشیو ترانه های علی سورنا همیشه بروز خواهد شد و می‌توانید برای دانلود اهنگ جدید علی سورنا از این صفحه استفاده کنید. اهنگ های قدیمی علی سورنا به طور معمول در اخر صفحه و اهنگ های جدید علی سورنا برای راحتی طرفداران، در ابتدای صفحه قرار می‌گیرند.

بزرگسالانی که هرگز آبله‌مرغان نداشته‌اند نیز باید این واکسن را دریافت کنند. واکسینه شدن لزوماً به معنای این نیست که فرد به آبله‌مرغان یا زونا مبتلا نمی‌شود، اما آمار‌ها نشان می‌دهد که از هر ۱۰ نفری که واکسینه شده‌اند، تنها ۱ نفر به زونا مبتلا می‌شود.

Report this wiki page